នៅក្នុងករណីបន្ទាន់ អ្នកត្រូវទំនាក់ទំនង ឬប្រសិនបើអ្នកមិនអាចទាក់ទងមកទេ អ្នកដែលជាប់ពាក់ព័ន្ធ ឬសាច់ញាតិរបស់អ្នកដែលត្រូវបានក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងធានា ត្រូវទាក់ទងមកក្នុងរយៈពេល ២៤ម៉ោង។ អ្នកដែលត្រូវបានធានាមិនមានការគិតពីកម្រៃរដ្ឋបាល ឬតម្រូវឲ្យបង់ប្រាក់អ្វីនោះឡើយ សូមទំនាក់ទំនងមកកាន់យើងជាមុន។
ទំនាក់ទំនងសំណង ២៤ម៉ោង: 069 73 1111 / 017 777 891
នៅក្នុងករណីបន្ទាន់ អ្នកត្រូវទំនាក់ទំនង ឬប្រសិនបើអ្នកមិនអាចទាក់ទងមកទេ អ្នកដែលជាប់ពាក់ព័ន្ធ ឬសាច់ញាតិរបស់អ្នកដែលត្រូវបានក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងធានា ត្រូវទាក់ទងមកក្នុងរយៈពេល ២៤ម៉ោង។ អ្នកដែលត្រូវបានធានាមិនមានការគិតពីកម្រៃរដ្ឋបាល ឬតម្រូវឲ្យបង់ប្រាក់អ្វីនោះឡើយ សូមទំនាក់ទំនងមកកាន់យើងជាមុន។
ទំនាក់ទំនងសំណង ២៤ម៉ោង: 069 73 1111 / 017 777 891
ទាញយកបែបបទទាមទារសំណង
តើយើងធ្វើការទាមទាសំណងលើផលិតផល គ្រោះថ្នាក់បុគ្គល និងធានារ៉ាប់រងសុខភាពដោយរបៀបណា?
បើសិនជាអ្នកមានបណ្ណសមាជិក សូមធ្វើការបង្ហាញទៅកាន់គ្លីនិកដៃគូរបស់ ប្រូសួរ ហើយលោកអ្នកមិនចាំបាច់ត្រូវការចំណាយទៅលើការបង់ប្រាក់ទៅកាន់គ្លីនិកឡើយ ក្នុងករណីអ្នកមានអត្ថប្រយោជន៍។
តើតម្រូវឲ្យឯកសារអ្វីខ្លះក្នុងការទាមទារសំណង?
គ្លីនិកដៃគូ
– បណ្ណសមាជិក
គ្លីនិកមិនមែនជាដៃគូ
– ឯកសារពេទ្យ
– អត្តសញ្ញាណបណ្ណ
– វិក័យបត្រ
– បែបបទទាមទាសំណង
– វិក័យបត្រទិញថ្នាំ
តើអ្នកណាខ្លះអាចធ្វើការទាមទាសំណងបាន?
គ្រប់អតិថិជនទាំងអស់ដែលមានសុពលភាពក្នុងការធានា ដោយមានចែងនៅក្នុងតារាងអត្ថប្រយោជន៍។
តើធ្វើដូចម្តេចទើបទទួលបានទឹកប្រាក់សំណង?
អតិថិជនអាចមកកាន់ការិយាល័យកណ្តាលរបស់ប្រូសួរ ធ្វើការវេរតាមរយៈធានាគារ ឬតាមរយៈភ្ងាក់ងារវេរប្រាក់ជាដើម។